موارد استفاده شماره مجازی

موارد استفاده شماره مجازی

در زیر برخی سایت ها و نرم افزار هایی که سامانه ما بطور 100 درصد پشتیبانی می کند را معرفی می کنیم که کاربران استفاده کننده از آن می توانند با خریداری سرویس های ما اقدامات لازم برای فعالسازی را انجام دهند.

داشتن شماره مجازی از مواردی هست که طرفداران خاص خودش رو داره!
بمنظور استفاده خصوصی
برای نا شناس ماندن در گروه ها و کاهش در مزاحمت ها
فعال سازی تلگرام واتساپ و دیگر شبکه های اجتماعی با شماره های مجازی

سایت گوگل
کاربران سایت معروف گوگل می توانند برای فعالسازی حساب کاربری خود در این سایت از شماره های مجازی ما استفاده نمایند.
سایت فیس بوک

کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک نیز می توانند برای فعالسازی حساب کاربری خود در این سایت از شماره های مجازی ما استفاده نمایند.

پیامرسان واتساپ

همانطور که اطلاع دارید بسیاری از خطوط مجازی برای فعالسازی نرم افزار واتس اپ بکار نمی آیند ولی با خریداری شماره های مجازی ما به آسانی این امکان برای شما فراهم می گردد.

پیامرسان لاین

همانطور که اطلاع دارید بسیاری از خطوط مجازی برای فعالسازی نرم افزار لاین بکار نمی آیند ولی با خریداری شماره های مجازی ما به آسانی این امکان برای شما فراهم می گردد.

پیامرسان تلگرام

نرم افزار تلگرام دومین نرم افزار محبوب شبکه اجتماعی می باشد که کاربران فراوانی را به خود جذب کرده است و سامانه ما این نرم افزار را با بهترین کیفیت پشتیبانی می کند.

پیامرسان وایبر
نرم افزار وایبر اولین نرم افزار محبوب شبکه اجتماعی می باشد که کاربران فراوانی را به خود جذب کرده است و سامانه ما این نرم افزار را با بهترین کیفیت پشتیبانی می کند و بسیاری از نرم افزار ها و سایت های دیگر که می توانند با اطمینان کامل از وبسایت ما استفاده نمایید.

درباره من
شماره مجازی سالم و بدون ریپورت تلگرام و تمامی شبکه های اجتماعی تضمینی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان